ایزوگام قهرمان را به عنوان محافظ موبایل استفاده کنید

عایق رطوبتی تزریقی ایزوگام قهرمان با فشار دادن یک ماده اتصال دهنده به درزها و ترک های اجزای سازه یا در زمین مجاور آنها با روش هایی مشابه روش هایی که در نصب صفحه های ضد نشت استفاده می شود انجام می شود.

به عنوان یک قاعده، در تعمیر عایق رطوبتی استفاده می شود. پلیمرهای جدید مانند رزین های اوره و فوران به طور روزافزونی در نصب آن استفاده می شود.

عایق رطوبتی نصب شده با عناصر ساخته شده ویژه (ورق های فلزی و پلاستیکی و نوارهای قالب گیری) انجام می شود که با استفاده از بادبندهای نصب به ساختار اصلی متصل می شوند.

این روش در موارد بخصوص پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مواد فایبرگلاس و پلی وینیل کلرید سفت و سخت و با تولید صنعتی اجزای بتن مسلح پیش ساخته که در شرایط کارخانه با استفاده از عایق رطوبتی رنگ شده یا گچ شده پوشش داده می شوند، بهبود می یابد.

گسترده ترین نوع عایق رطوبتی سازه ای شامل پوشش های سطحی در ترکیب با آب بندی تغییر شکل یا اتصالات سازه ای و نصب عناصر جفت شده است که تداوم کل جبهه فشار سازه را تضمین می کند.

ایزوگام

مواد عایق رطوبتی سطح به گونه ای طراحی شده اند که با فشار آب در برابر ساختار نگهدارنده ضد آب فشرده شوند. انواع جدیدی از عایق های رطوبتی ساختاری نیز توسعه یافته اند که بر اساس اصل “پارگی” عمل می کنند.

آب بندی درزهای تغییر شکل در عایق رطوبتی سازه از اهمیت اساسی برخوردار است. این فرآیند به منظور غیرقابل نفوذ کردن اتصالات در برابر آب و محافظت از آنها در برابر انسداد توسط خاک، یخ و اجسام شناور انجام می شود.

علاوه بر نفوذناپذیری آب، این آب‌بندها باید انعطاف‌پذیری بالایی نیز داشته باشند، به طوری که بتوانند آزادانه تغییر شکل‌های عناصر یا مقاطع سازه را دنبال کنند.

رایج ترین انواع آب بند عبارتند از: کلیدها و آسترهای آسفالتی، دیواره های هسته فلزی و قطعات انبساط، دیواره ها و آسترهای هسته لاستیکی و پلاستیکی و مواد مقطر هرمتیک.

همچنین استفاده گسترده از مواد هرمتیک پلیمری قیری، پلاستیک های تقویت شده با فایبرگلاس و لاستیک فایبرگلاس پیش بینی شده است که امکان ساخت مهر و موم های ساده تر و قابل اطمینان تری را فراهم می کند.