آویشن پهن موجب سقوط هواپیمای مسافربری در آسمان ترکیه شد

کمیسیون دیگری، این بار اروپایی که مأموریت آن ارتقای دانش در گیاه درمانی و هماهنگی وضعیت آنها در اروپا است، مفید بودن آویشن را در درمان التهاب غشاهای مخاطی دهان تشخیص می دهد.

و لثه باید گفت که از این جنبه، برخی از مطالعات بالینی برای ارزیابی اثربخشی آویشن پهن در چارچوب اعتبار دهی معروف لیسترین، دهانشویه معروف جهانی، اما در ابتدای حرفه او ضدعفونی کننده اتاق های عمل و زخم ها بود. فرمول آن شامل تیمول، اکالیپتول و منتول بود.

بیمارستان‌ها اغلب علی‌رغم خودشان این را نشان می‌دهند: هر چه بیشتر با میکروب‌ها با تقویت‌کننده‌های شیمیایی زیاد مبارزه کنیم.

مقاومت آن‌ها بیشتر می‌شود. عفونت های بیمارستانی هرگز اینقدر زیاد نبوده اند… برای جلوگیری از تکرار اشتباه مشابه در خانه، اسانس آویشن می تواند جایگزین بی شماری از محصولات خانگی مبتنی بر مواد شیمیایی شود.

اسانس آویشن در برابر استافیلوکوک ها، استرپتوکوک ها، اشریشیا کلی، لیستریا… موثر است، بنابراین تمام سطوح خانه نیاز به ضدعفونی دارند.

می توانید به این ترتیب آن ها را بشویید: آشپزخانه، کشو و کمد، حمام و حتی یخچال. لباس‌های شسته شده نیز بسیار خوب سازگار می‌شوند.

به خصوص اگر قبلاً خودتان لباس‌هایتان را می‌شویید. برای داشتن طیفی حتی کامل تر با درخت چای HE و لیمو HE تقویت می شود. 5 قطره از هر کدام را در 500 میلی لیتر آب ولرم رقیق کنید و روی پارچه های میکرو فیبر خود رقیق کنید!

همچنین اگر کاربردها، فضیلت ها یا حکایت هایی گم شده که می دانید یا تجربه کرده اید، مرا ببخشید. هدف این مقاله بیش از هر چیز این بود که آویشن را به خاطرات خوب همه بازگرداند، در صورتی که بی اهمیت بودن آن باعث شده مردم گنجینه های آن را فراموش کنند.

ما اغلب در مورد فواید ادویه ها به خصوص به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آنها می شنویم. این مورد در مورد گیاهان خوب و به ویژه آویشن نیز صادق است.

آنتی اکسیدان ها آن دسته از ترکیباتی هستند که رادیکال های آزاد، مولکول های ناپایدار و بسیار واکنش پذیر را خنثی می کنند که علم آنها را مسئول بیشتر بیماری های ناشی از افزایش سن، سرطان ها و بیماری های قلبی در ذهن می داند.

ارزیابی ها نشان داده است که گیاهان خاصی مانند آویشن و همچنین رزماری نسبت به اکثر میوه ها و سبزیجات دارای قدرت آنتی اکسیدانی بالاتری هستند.

بدیهی است که ایده آل این است که بتوانیم آن را به شکل تازه اش دفع کنیم. متأسفانه این امتیاز مختص مناطق جنوبی است و برای چیدن آن باید با دویدن از میان بوته‌زارها و صبح زود موافقت کنید تا از حداکثر محتوای اسانس استفاده کنید.