ساخت و تولید سطل زباله کابینتی لیمون از مواد بازیافتی فسیلی

اول، حداقل باز شدن کابینت وجود دارد که توسط بسیاری از تولیدکنندگان به عنوان MCO شناخته می شود. این حداقل فضایی است.

که باید در هر دو طرف کابینت سطل زباله کابینتی لیمون  خالی بگذارید تا مطمئن شوید سطل‌ها روی لبه‌های کابینت گیر نمی‌کنند یا آن را خراش نمی‌دهند. ترک این فضا باعث می شود که کابینت کششی به نرمی سر بخورد.

وقتی صحبت از اندازه واقعی کابینت می شود، می توانید انعطاف پذیر باشید زیرا بسیاری از سطل های زباله از نظر شکل و اندازه انعطاف پذیر هستند. اندازه استاندارد 18 اینچ عرض برای کابینت است.

این اجازه می دهد تا فضای باقی مانده در هر دو طرف سطل زباله بیرون کش و همچنین تخصیص سطل های 35 لیتری یا 50 لیتری وجود داشته باشد.

سایر اندازه های کابینت که می توانید با آنها کار کنید 15 اینچ، 21 اینچ و عرض 24 اینچ هستند. بسته به اینکه چه چیزی برای شما و آشپزخانه شما مناسب است.

می‌توانید سطل‌های بزرگ‌تر، باریک‌تر و پهن‌تر داشته باشید. اگر می‌دانید که فقط برای یک سطل کوچک جا دارید، حتی می‌توانید یک سطل زباله بیرون‌کش را در کابینت 12 اینچی قرار دهید.

با نصب یک سطل زباله چوبی، زیبایی چوبی زیبایی را حفظ کنید. طراحی مستحکم سطل های زباله را در هنگام بیرون کشیدن و فشار دادن در جای خود نگه می دارد و از لرزش آنها جلوگیری می کند.

اندازه کوچکتر آن به شما امکان می دهد آن را در کابینت های جمع و جورتر توسط سینک یا پیشخوان کار خود نصب کنید.ظرافت بزرگترین سلاح یک طراح است.

بهترین اثر آن چیزی است که شما حتی نمی توانید بگویید سطل های زباله آنجا هستند. با این طراحی بیرون‌کش، درب کابینت شما نه تنها سطل‌ها را می‌پوشاند.

بلکه یک کشوی کوچک‌تر بالای آن‌ها را می‌پوشاند که می‌توانید کیسه‌های زباله خود را در آن نگه دارید تا همیشه در نزدیکی باشند. همه ملزومات زباله شما از دید ساده پنهان هستند و به راحتی قابل دسترسی هستند.