با خوردن صابون بچه کاپوس بدن خود را ضد ضربه کنید

بدیهی است که وقتی به صورت آنلاین مواد تشکیل دهنده صابون بچه کاپوس را جستجو می کنیم، انتظار دو چیز را داریم. ابتدا انتظار داریم پاسخی در مورد این که این مواد مرموز در صابون بچه چیست؟ دوم، اگر نمی خواهیم از این محصولات سمی و مملو از مواد شیمیایی استفاده کنیم، به یک جایگزین نیاز داریم.

محصولات فرموله شده برای نوزادان دارای فرمول های بسیار ملایمی هستند که به رشد مناسب سد پوستی کودک کمک می کند.

اما آیا بزرگسالان هم می توانند از محصولات کودک استفاده کنند؟ بله! از آنجایی که محصولات کودک بسیار ملایم هستند، برای بزرگسالان با پوست حساس نیز به خوبی کار می کنند.

معمولاً متخصصان صابون را برای پوست نوزادان توصیه نمی‌کنند، به خصوص اگر اگزما یا پوست خشک دارند. به جای آن بهتر است از نرم کننده ها برای شستشو و مرطوب کننده استفاده کنید.

بهتر است مدتی به صابون های بچه بچسبید و بشویید. صابون معمولی حاوی سورفکتانت های سنگین است که کف صابونی را ایجاد می کند.

صابون

عطرها نوزادان و کودکان خردسال به این چیزها نیاز ندارند و در واقع می توانند پوست آنها را تحریک کنند.

آیا استفاده از صابون بچه برای شستن موهای کودک اشکالی ندارد؟ این درست است، و داشتن یک ساز جهانی در اختیار شما بسیار مفیدتر است.

با این حال، بسیاری از والدین هنوز هم استفاده از شامپو برای فرزندان خود را انتخاب می کنند. استفاده از شامپو برای شستن موهای کودک به جای صابون چه فوایدی دارد؟

صابون بچه، به ویژه صابون طبیعی بدون مواد شیمیایی نرم کننده آب، ممکن است باعث ایجاد یک انفجار خاکستری در آب آهک شود و موها را کدر و شانه کردنشان دشوار کند.

ماهیت سورفکتانت آنیونی صابون به این معنی است که حتی صابون خفیف نوزاد ممکن است به چشم آسیب برساند. فرمول سورفکتانت نرم تر بیشتر برای محصولات مایع کودک استفاده می شود.