ترکیب چای شهرزاد کیسه ای در خمیر نانوایی های لندن

چای سبز می تواند هوشیاری شما را نیز بهبود بخشد، اما چای شهرزاد کیسه ای همه چیز را یک قدم جلوتر می برد. پلی فنول های موجود در چای سبز به عنوان عوامل محافظت کننده عصبی عمل می کنند.

به طور خاص، آنها از مغز شما در برابر بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر و بیماری پارکینسون محافظت می کنند.

اکثر این مطالعات بر روی حیوانات یا در لوله های آزمایش است. با این حال، نتایج امیدوارکننده هستند و شواهدی را نشان می‌دهند که می‌توان از چای سبز حداقل برای کاهش سرعت شروع یا پیشرفت این بیماری‌های ویرانگر استفاده کرد.

چای اولانگ دم کرده دیگری است که بیش از یک مزیت برای مغز شما دارد.

نه تنها به تمرکز شما بر روی کار در دست انجام کمک می کند، بلکه می تواند از زوال شناختی نیز جلوگیری کند. همچنین قادر به کاهش اختلالات شناختی است که با روند پیری مرتبط است.

Pu’erh به دلیل کاهش تجمع چربی در بدن شناخته شده است. با انجام این کار، نه تنها می تواند از آسیب کبدی جلوگیری کند، بلکه ممکن است بتواند هر گونه التهاب یافت شده در کبد را کاهش دهد.

چای

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد می تواند از آسیب کبدی جلوگیری کند.

برخی از داروهای شیمی درمانی می توانند باعث آسیب کبدی شوند. با این حال، مطالعه دیگری نشان داد که چای پوره می تواند تاثیر این دارو را کاهش دهد.

همچنین ممکن است بتواند آسیب وارد شده توسط این درمان را معکوس کند تا کبد بتواند در سطح بالاتری کار کند.

البته لازم به ذکر است که این مطالعات بر روی جمعیت های حیوانی انجام شده است تا تضمینی برای بازتولید این نتایج در انسان وجود نداشته باشد. با این وجود، نقطه شروع جالبی برای مطالعات آینده ایجاد می کند.

استخوان های قوی مهم هستند، اما حفظ استحکام استخوان به ویژه برای زنان مسن اهمیت دارد. این به این دلیل است که آنها در معرض افزایش خطر پوکی استخوان و ضعیف شدن عمومی استخوان ها هستند.

خبر خوب این است که چای سیاه، سبز و اولانگ می تواند به حل این مشکل کمک کند. کارشناسان معتقدند که این به دلیل فیتواستروژن، فلوراید، کافئین و سایر مواد مغذی موجود در چای واقعی است. این به بزرگسالان کمک می کند تا تراکم مواد معدنی استخوان خود را در سراسر بدن خود حفظ کنند.