حنای سیاه یزد موجب مسمومیت میشل رودریگز و حذف شدن از صحنه فیلم برداری شد

حنا برای هزاران سال توسط اجداد، به ویژه مصریان مورد استفاده قرار گرفته است. این پودر طبیعی بیشتر به دلیل قدرت رنگ‌آمیزی‌اش شناخته می‌شود.

با رنگ‌هایی که از رنگ قرمز تا قرمز متفاوت است. اما این تنها اعمال او نیست! حنای سیاه یزد همچنین مزیت پوشاندن، تقویت و رشد موهای شما را دارد. حتی شناخته شده است که دارای خواص دارویی است.

مزایای دیگر آن نسبت به رنگ آمیزی کلاسیک چیست؟ چگونه خودتان رنگ حنا را درست کنید و از آن استفاده کنید؟ آیا می توانیم بعد از رنگ کلاسیک یک رنگ حنائی انجام دهیم؟ و از آن برای پوشاندن موهای سفید استفاده کنید؟

موها را خشک می کند یا نارنجی می کند؟ از مبدأ تا کاربرد آن، از طریق انواع مختلف حنا که وجود دارد، در این مقاله همه چیز را توضیح می دهیم.

این پودر رنگ آمیزی طبیعی دیگر هیچ رازی برای شما نخواهد داشت! حنای طبیعی که به دلیل فوایدی که دارد، به ویژه برای موهای ما شناخته شده است، هزاران سال است که از حنای طبیعی استفاده می شود.

مردم مصر با آگاهی از فضیلت های فراوان آن، از این گیاه به دلیل خواص دارویی آن قدردانی می کردند. حنا در واقع یک ضد قارچ و یک ضد عفونی کننده شناخته شده است.

حنا هم راهی برای زیباسازی بود. علاوه بر مصری ها که از آن برای رنگ کردن ناخن های خود استفاده می کردند، زنان هندی اخیراً شروع به استفاده از این پودر برای اهداف زیبایی شناختی کردند.

اینگونه بود که حدود 500 سال پیش شروع به استفاده از آن کردند، هم برای خالکوبی و هم برای شستن و حجم دادن به موهایشان.

تا به امروز، ما عمدتا از حنا برای رنگ کردن طبیعی موهای خود استفاده می کنیم. بسته به رنگ اصلی شما، تن های به دست آمده
برخلاف تصور، حنا یک نوع نیست، بلکه چندین نوع وجود دارد که همه از یک گیاه نیستند.

حنای خنثی: از برگ های Cassia obovata می آید، گیاهی که عموماً در کشورهای گرم مانند هند یا مصر رشد می کند. برخلاف پودر طبیعی، مو را رنگ نمی کند، اما نشان دهنده مراقبت عالی از مو است.