در گذشته از ساعت japan movt به عنوان دماسنج استفاده می شد

وقتی به ساعت japan movt خود نگاه می کنید، زمان می گیرید نه چیز دیگری. اگر یک ساعت هوانوردی استفاده می‌کنید، ممکن است یک یا دو منطقه زمانی اضافی دریافت کنید وقتی به تلفن خود نگاه می‌کنید.

زمان، پیامک، اعلان‌های فیس‌بوک، تعدادی ایمیل…و نیم ساعت بعد دریافت می‌کنید. دوباره با تماشای ویدیوهای خنده دار گربه ها هدف از بررسی زمان را کاملاً شکست داده اید.

همچنین می توانید ساعت خود را بدون حواس پرتی دیگران بررسی کنید. اگر می خواهید ساعت جلسه را بررسی کنید و تلفن خود را جلوی همه از جیب خود بیرون می آورید اکنون کل اتاق جلسه می داند که چقدر حوصله شما سر رفته است.

آقایان در یک محیط حرفه ای ظاهر خوبی ندارند. شما خیلی بی ادب و بی ادبی هستید و چیزی از بی احترامی به کسی که صحبت می کند نمی گویید. یک ساعت به شما امکان می‌دهد زمان را بدون علامت دادن به اینکه کارهای بهتری دارید بررسی کنید.

از زمان ساعت آفتابی و احتمالاً قبل از آن مردان به وسایل اندازه گیری زمان علاقه داشتند. آنها یادآوری هستند که زمان ما محدود است. استفاده از ساعت روی نگرش من به زمان تاثیر مثبتی دارد. من بیشتر به نحوه گذراندن 24 ساعت هر روز توجه دارم.

فراتر از پیچیدگی های فنی و مکانیکی یک ساعت، مردان مجذوب این وسایلی هستند که ادعا می کنند زمان را علامت گذاری و کنترل می کنند.

یک جامعه پرشور از دوستداران ساعت وجود دارد که به جزئیات ساخت و جمع آوری ساعت می پردازند.

تنها وسواس دیگری که با اشتیاق نسبت به این جسم بی جان مطابقت دارد، اشتیاق مردان به اتومبیل است. نگهداری از مجموعه ساعت بسیار ساده تر و به عنوان سرگرمی کم هزینه تر است.

پوشیدن ساعت یک راه عالی برای افزایش علاقه به لباس است، به خصوص اگر شما یک پسر هستید. یک ساعت مچی پیدا کنید که واقعاً از بقیه متمایز باشد – این می تواند آغاز یک دوستی طولانی باشد.