زنی با دیدن اسباب بازی در اتاقش از هوش رفت

آیا باور می کنید 27 نوع اسباب بازی وجود دارد؟ در ۲۷ نوع اسباب‌ بازی توضیح داده شده، به شما نشان می‌دهم که چگونه هر دسته شادی بی‌شماری در انتظار کودکان یا بزرگسالان است. چگونه یک اسباب بازی جدید را به عنوان والدین انتخاب می کنید؟

دانستن انواع مختلف اسباب‌بازی‌ها باعث خاراندن سرتان نمی‌شود. من عاشق دادن اسباب‌بازی‌هایی از دسته‌های مختلف به بچه‌هایم هستم زیرا همه آنها مزایای منحصر به فردی دارند.

کودکی که با اسباب‌بازی‌های ساخت‌وساز و ماهرانه بازی می‌کند، مهارت‌های حرکتی و شناختی خود را رشد می‌دهد.

هر زمان که داستان اسباب بازی را می شنوم، به فیلم دیزنی فکر می کنم، اما داستان من کمی متفاوت است.

اسباب بازی ها چهار هدف اصلی دارند: بازی، یادگیری، سرگرمی و جمع آوری. کودکان دو مورد اول را انجام می دهند، در حالی که بزرگسالان آنها را جمع آوری می کنند و سرگرمی پیدا می کنند.

اسباب بازی

اگر اهداف را در نظر بگیرید، تاریخچه اسباب بازی ها پیچیده است. برخی از قدیمی ترین اسباب بازی ها بادبادک، توپ و یویو هستند.

چه کسی می تواند سرگرمی بی پایانی را که ما در کودکی با یویو نمادین داشتیم فراموش کند؟ با این حال، اینها برخی از اولین اسباب بازی هایی هستند که برای بازی ساخته شده اند.

اگر عوامل یادگیری و سرگرمی را در نظر بگیرید، متوجه می شوید که هر چیزی زمانی یک اسباب بازی بوده است.

بچه ها هنگام بازی کابوی ها و سرخپوستان از تخیل خود استفاده می کردند تا چوب ها را به اسب و سنگ ها را به گلوله تبدیل کنند. قدمت اسباب‌بازی‌ها بیشتر از آن چیزی است که کسی تصورش را بکند.

تاریخ هند از مجسمه های حیوانات سفالی یاد می کند که قدمت آنها به 2500 سال قبل از میلاد برمی گردد و اولین یویوها به یونان در 500 سال قبل از میلاد برمی گردد.

بچه ها همیشه به راهی برای بازی و یادگیری نیاز داشتند. اسباب بازی ها حتی ممکن است ماقبل تاریخ باشند زیرا کودکان همیشه تخیل داشتند.

اعتقاد بر این است که قدیمی ترین عروسک جهان بیش از 4000 سال قدمت دارد. هیچ کس حتی نمی داند که کلمه “اسباب بازی” از کجا سرچشمه گرفته است.

اما می دانم که اسباب بازی ها بخش مهمی از رشد، یادگیری، یافتن خود و سرگرم کردن تخیلات کودکان هستند.