زنی با لامپ یو وی برای رزین همسرش را نابینا کرد

ما مفتخریم که لامپ یو وی برای رزین LED UV 395 نانومتری ارتقا یافته خود را معرفی کنیم. این وسایل جدید دارای یقه غاز و گیره برای موقعیت یابی آسان و همچنین ورودی USB 5 ولت برای اتصال آسان برق هستند.

LED های UV ما نور ماوراء بنفش قدرتمندی را منتشر می کنند که برای پخت ژل ها، رزین ها و چسب های UV عالی است. این بلک لایت قابل حمل برای استفاده در خانه، محل کار یا سالن عالی است.

نور سیاه Visionary Shamanic با یک تراشه بزرگ منفرد ارتقا یافته، 30 درصد روشن تر از LED های UV معمولی 395 نانومتری است. دارای یک پرتو قوی و متمرکز است که آن را برای پخت رزین UV و تشخیص رنگ فلورسنت، لکه ها و جوهرهای پوستر عالی می کند.

نور از مواد محکم ساخته شده و فشرده و انعطاف پذیر است. یقه غاز بلند 10 اینچی به 8 میلی متر ارتقا یافته است که از یقه غاز معمولی 6 میلی متری قوی تر است. نور را می توان به راحتی قرار داد تا زاویه پخت عالی برای پروژه شما به دست آید.

بلک لایت Visionary Shamanic برای کار به منبع تغذیه 5 ولت DC با ولتاژ ثابت نیاز دارد. از آداپتور برق، پاور بانک یا کامپیوتر می توان به عنوان منبع تغذیه استفاده کرد.

اگر چراغ کار نمی کند یا سوسو می زند، ممکن است لازم باشد با منبع تغذیه دیگری تست کنید. ثابت شده است که LED با ولتاژ 3-4 ولت به درستی کار می کند.

پرینتر سه بعدی Sovol UV Resin Curing Light یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال انجماد سریع و آسان رزین حساس به نور هستند.

این نور پخت قدرتمند دارای طول موج 405 نانومتر است که برای پخت رزین های UV ایده آل است و طراحی فشرده آن آن را برای استفاده با چاپگرهای سه بعدی SLA و DLP عالی می کند.