سیم کابل خودنگهدار از گردش جریان برق جلوگیری می کند

وقتی صحبت از ساختمان‌ های مسکونی و تجاری می‌شود، کل شبکه سیم‌ کشی و کابل‌ کشی و سیم کابل خودنگهدار بسیار مهم است. از آنجایی که سیم‌ها و کابل‌ها برای انتقال برق، کنترل، داده، ارتباطات صوتی و امنیت و غیره به کل زیرساخت استفاده می‌شوند، باید اطمینان حاصل کنید که برخی از بهترین‌هایی را که می‌توانند آزمایش زمان را پشت سر بگذارند، ادغام کنید.

برای آشنایی با انواع سیم و کابل مورد استفاده در ساختمان سازی بیشتر بخوانید.

سیم‌ها و کابل‌های مناسب اهمیت دارند زیرا هدف شما داشتن یک سیستم قابل اعتماد و پیوسته است که بتواند به راحتی با رشد غیرمنتظره تقاضا برای افزایش عملکرد سازگار شود.

کابل ها و سیم های مختلفی وجود دارند که به طور خاص به مراحل ساخت و ساز هر زیرساخت محدود می شوند.

در این مقاله، آن را به چند نوع کابل و سیم اصلی ساختمانی که مطابق با نهادهای نظارتی هستند، محدود کرده‌ایم.

کابل های تک هادی احتمالا ایمن ترین کابل ها هستند و به همین دلیل در شرایط خطرناک بسیار توصیه می شوند.

سیم

همانطور که از نام آن پیداست، این کابل ها حاوی یک هادی مرکزی هستند که برای عایق کاری بهتر، شبکه ای از سیم های مسی به دور آن پیچیده شده است.

برای یک لایه حفاظتی بیشتر، این کابل کواکسی با یک ژاکت پلاستیکی پیچیده شده است که در بالای آن دو لایه جداگانه از فولاد گالوانیزه برای محافظت و استحکام بیشتر اضافه شده است.

قطر این کابل 1/4 اینچ است و می تواند فشار حدود 5000 پوند را تحمل کند. نگهداری از آنها ساده است و کار با آنها آسان است.

زیرا اتصالات انتهایی را می توان به راحتی در عرض چند دقیقه تعویض کرد. در مقایسه با سیستم های چند هادی، کابل های تک هادی طول عمر بیشتری دارند که می تواند به صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه در آینده کمک کند.