صادر نقل ریز سفید به سیاره مریخ با موفقیت انجام شد

آب نبات و نقل ریز سفید ترش نوع دیگری از خوراکی است که بسیاری از مردم دوست دارند آن را بنوشند. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید هر آب نبات ترش یا آدامس به آنها توجه کنید!

کسانی که خواهان خوراکی‌های ترش هستند باید مطمئن شوند که آنهایی که می‌خرند حاوی مواد طبیعی هستند و رنگ‌های مصنوعی مانند قرمز 40 یا زرد پنج ندارند.

با این حال، اگر کسی به دنبال چیز خاصی است، همیشه باید قبل از خرید برچسب را دوباره بررسی کند زیرا همه آب نبات ها یا آدامس ها یکسان ساخته نمی شوند.

در نتیجه، انواع مختلفی از آب نبات وجود دارد. صرف نظر از اینکه شکلات شیری می‌خواهد یا شکلات تلخ، آدامس یا آب نبات سخت، شیرینی‌های کاراملی، خوراکی‌های ترش یا هر نوع دیگری، چیزی برای همه وجود دارد.

مطمئن شوید که نوع مناسب خود و جوانه های چشایی خود را انتخاب کنید! آب نبات از حل کردن شکر در آب یا شیر برای تشکیل شربت درست می شود.

بافت نهایی آب نبات به سطوح مختلف دما و غلظت قند بستگی دارد. دمای گرم آب نبات سفت، حرارت متوسط آب نبات نرم و دمای سرد آب نبات جویدنی می سازد.

واژه انگلیسی «آب نبات» از اواخر قرن سیزدهم مورد استفاده قرار می گیرد و از قندی عربی به معنای «ساخته شده از شکر» گرفته شده است.

عسل در طول تاریخ ثبت شده شیرینی مورد علاقه بوده است و حتی در کتاب مقدس نیز به آن اشاره شده است. مصریان باستان، اعراب و چینی ها میوه ها و آجیل ها را در عسل که شکل اولیه آب نبات بود، شیرین می کردند.

یکی از قدیمی ترین آب نبات های سفت شکر جو است که با دانه های جو درست می شد. مایاها و آزتک ها هر دو برای دانه کاکائو ارزش قائل بودند و اولین کسانی بودند که شکلات نوشیدند.

در سال 1519، کاشفان اسپانیایی در مکزیک درخت کاکائو را کشف کردند و آن را به اروپا آوردند. مردم انگلستان و آمریکا در قرن هفدهم آب نبات شکر آب پز می خوردند.