طراح لامپ مهتابی کوچک در حین استفاده از آن جان خود را از دست داد

در اینجا ما انواع مختلف لامپ های فلورسنت یا لامپ مهتابی کوچک را بر اساس اندازه، شکل، رابط، وات، دمای رنگ و سایر ویژگی ها شرح می دهیم.

مراقب باشید سوسو زدن یا کم‌ نور شدن چراغ‌ها ممکن است نشان‌ دهنده وضعیت خطرناکی باشد که خطر آتش‌ سوزی ساختمان یا شوک الکتریکی را در پی دارد.

اگر تعمیرات ساده لامپ یا استارتی که در اینجا توضیح می‌دهیم، سوسو زدن را درمان نکرد، لامپ بد عملکرد را خاموش کنید، آن را خاموش کنید، مدار کنید و از یک برقکار مجاز کمک بخواهید.

دمای رنگ لامپ های فلورسنت توسط سازنده با تغییر شیمی پوشش فسفرسنت پوشش داخلی لوله لامپ تنظیم می شود.

در بالا به ترتیب چهار لامپ فلورسنت پایه CFL (نوع پیچی) با دمای رنگ های مختلف را نشان می دهیم. ما دوربین را برای هر چهار عکس رنگی لامپ روی همان تنظیم تعادل رنگ سفید “خودکار” نگه داشتیم.

لامپ فلورسنت فشرده سفید نرم

لامپ

لامپ فلورسنت فشرده سفید روشن

لامپ فلورسنت فشرده نور روز

دقت نمایش رنگ نورهای مختلف و مقیاس CRI در دمای رنگ و CRI برای چراغ‌های داخلی توضیح داده شده است.

این رنگ‌ها دقیقاً آن چیزی نیستند که چشم شما می‌بیند و تأثیر رنگ‌های اطراف را نیز در نظر نمی‌گیرند، اما می‌توانید تفاوت دمای رنگ را در بین این لامپ‌ها مشاهده کنید.

کاربردهای این دمای رنگ لامپ (مرتبط با ترتیب عکس های بالا) عبارتند از:

سفید ملایم: نور کاملاً گرم و ایده آل “سبک زندگی”. لامپ های فلورسنت تصحیح شده رنگ در حدود 3600 درجه کلوین کار می کنند و رنگ پوست در زیر این چراغ ها تا حدودی عادی به نظر می رسد.

سفید روشن: یک نور سفید واضح و ایده آل برای آشپزخانه و کار

نور روز: نور طبیعی خورشید را شبیه سازی می کند، ایده آل برای فعالیت های مطالعه و جزئیات. لامپ‌های فلورسنت طیف کامل در دمای حدود 5000 درجه کلوین کار می‌کنند و نوری شبیه نور روز را تولید می‌کنند، اما رنگ پوست کمی سبز است.