قابلمه چدن زرساب که هنگام پخت و پز رنگ عوض می کند

برخلاف سایر ظروف، قاشق های فلزی را می توان روی قابلمه چدن زرساب بدون نگرانی از خراش استفاده کرد. ظروف چدنی جامد و محکم هستند. در حالی که برای محافظت از آنها در برابر زنگ زدگی نیاز به عشق و مراقبت دارند، اما می توانند درمان خشن را تحمل کنند.

می توانید از قاشق های فلزی، ماهی برش ها و غیره استفاده کنید و خوب خواهند بود. می توانید بدون نگرانی از فرورفتگی آنها را به مسافرت و کمپینگ ببرید.

تنها چیزی که باید در مورد استفاده از قاشق ها و برش های فلزی روی ظروف چدنی به خاطر بسپارید این است که هرگز روی قابلمه یا ماهیتابه را خیلی خراش ندهید یا این کار می تواند چاشنی را که برای درست کردن آن زحمت کشیده اید خراب کند.

ظروف چدنی دسته‌ای استثنایی از ظروف هستند که تقریباً در همه برنامه‌های پخت و پز که در آن فلزات می‌توان استفاده کرد، استفاده از آن بی‌خطر است.

تابه ها و اجاق های چدنی را می توان با خیال راحت در فر، روی اجاق گاز، روی آتش سوزی و رویه های القایی قرار داد.

قابلمه

لازم به ذکر است که به دلیل ظریف بودن رویه های شیشه ای یا سرامیکی، هنگام استفاده از ظروف چدنی روی اجاق گازهای القایی باید احتیاط بیشتری کرد.

هرگز نباید ظروف چدنی را روی اجاق گازهای القایی کشیده شود.

در حالی که نگهداری ظروف چدنی مانند ماهیتابه و اجاق گاز کمی سخت تر از سایر ظروف معمولی است، مراقبت و تلاشی که شما از ظروف چدنی خود می کنید قطعاً زمانی که در نهایت مشاهده کردید که ماهی تابه شما به خوبی چاشنی شده است، نتیجه خواهد داد.

اگر شما انتخاب می کنید که یک ظروف پخت و پز چدنی جدید داشته باشید، عبور از چالش های چاشنی تابه و شکست در فرآیند، حق عبور است.

اما در نهایت وقتی یک تخم مرغ را با موفقیت در یک ماهیتابه چدنی کاملاً چاشنی‌شده سرخ می‌کنید، احساس بسیار لذت‌بخشی است. من دیده ام که مردم در این مورد به دوستان خود لاف می زنند.