مردی با ایزوگام شرق پوشش خاتم کشتی تایتانیک را ترمیم کرد

سلولز اساساً گلوکز از روزنامه ها، مجلات و مقواهای بازیافتی است که با مواد شیمیایی پردازش می شوند تا یک ماده عایق با خواص متفاوت تولید شود.

ایزوگام شرق پوشش خاتم مواد شیمیایی مقاوم در برابر آتش برای افزایش کارایی به سلولز اضافه می شود. فایبر گلاس یک الیاف مصنوعی مصنوعی است که از سیلیکات کلسیم، آلومینیوم و سایر فلزات تشکیل شده است. حداقل هزینه تکرارشونده دارد.

برخلاف تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، عایق کاری دائمی است و نیازی به نگهداری، نگهداری یا تنظیم ندارد. سر و صدا و ارتعاشات را هم از بیرون و هم از اتاق های دیگر داخل خانه جذب می کند و در نتیجه محیط راحت تری برای ساکنین ایجاد می کند.

مواد عایق حرارتی تثبیت شده در سطح داخلی دیوارهای اتاق از تراکم در دیوارهای داخلی و سقف جلوگیری می کند.

همچنین محدودیت هایی برای استفاده از سیستم های عایق وجود دارد، مانند استفاده از سلولز برای عایق کاری که باعث جذب بسیاری از جوندگان به خانه می شود.

محدودیت های فنی اصلی تشک فایبرگلاس به عنوان عایق، استحکام ساختاری ضعیف، مقاومت فشاری ضعیف، نفوذپذیری در برابر رطوبت و تمایل به ته نشین شدن پس از نصب در صورت عدم نصب صحیح است.

بسیاری از مناطق در خانه های عایق بندی شده وجود دارد که فاقد عایق کافی هستند، مانند گوشه های ساختمان ها، و مناطقی که عایق ها برداشته شده یا جابجا شده اند تا جایی برای زیرساخت های سیستم ایجاد شود.

در طول فصول بارانی، بیشتر رنگ‌هایی که برای جذب یا انتشار گرما استفاده می‌شوند، شسته می‌شوند یا کدر می‌شوند، حتی فلزات زنگ می‌زنند.

بیشتر محدودیت‌های فوق با علم و فناوری حل می‌شوند. از آنجایی که استفاده از سلولز روی لوله‌ها و مبلمان چوبی باعث جذب جوندگان می‌شود.

پس از آزمایش‌های فراوان سلولز ساختند که جوندگان را جذب نمی‌کند. از آنجایی که رنگ‌ها با باران کدر می‌شوند یا در اثر باران و زنگ‌زدگی فلزات شسته می‌شوند.