مردی با تاب ریلکسی دونفره به دوچرخه سواری رفت

در حالی که لازم نیست همه کودکان برای اطمینان از ایمن بودن تاب ریلکسی دونفره را در تاب بچکانید، برخی از کودکان، به ویژه کودکان نوپا یا کودکان دارای معلولیت، به امنیت بیشتری نیاز دارند که سگک ها می توانند ایجاد کنند.

به جای اینکه سعی کنید با اضافه کردن سگک ها، تاب خود را به تنهایی ایمن کنید، وقتی تابی را خریداری می کنید که دارای سگک است، می دانید که کودک شما در حین تاب خوردن کاملاً ایمن خواهد بود.

هنگام انتخاب یک تاب سگک دار، مطمئن شوید که سگک ها قابل تنظیم هستند تا بتوانید کودک خود را در تاب محکم کنید که در حین حرکت آنها را محکم نگه دارد.

از آنجایی که تاب شما به احتمال زیاد در همه انواع آب و هوا کنار گذاشته می شود، مهم است که مطمئن شوید تاب های فلزی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی را خریداری کنید.

تاب

اگر این کار را انجام ندهید، مجبور به انجام تعمیرات گران قیمت می شوید یا احتمالاً فرزندتان را به دلیل خرابی قطعات زنگ زده در معرض خطر قرار می دهد.

در حالی که تاب های پلاستیکی به طور طبیعی در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند، اگر قلب خود را روی یک تاب یا تاب فلزی قرار داده اید، مهم است که به دنبال تاب هایی باشید که این ویژگی را داشته باشد.

این نه تنها عمر تاب شما را افزایش می دهد، بلکه اطمینان می دهد که کودک شما هنگام استفاده از آن ایمن است.

در حالی که شبیه تاب است زیرا حرکت یکسانی را ارائه می دهد، نوار ذوزنقه ای متفاوت است زیرا کاربر به جای نشستن روی تاب از دستان خود آویزان می شود.

با این حال، این نوع میله هنوز هم همان نوع حرکت و تحریکی را ارائه می دهد که کودکان می توانند هنگام استفاده از تاب دریافت کنند، و آن را به یک مکمل خوشایند برای هر مجموعه بازی تبدیل می کند.