مصرف سس سیر مهرام برای بیماران قلبی توصیه می شود

تحقیقات نشان داده است که سس سیر مهرام به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند. اگر مفاصل یا ماهیچه‌ها درد و ملتهب دارید، آنها را با روغن سیر بمالید. بنیاد آرتریت حتی آن را برای کمک به جلوگیری از آسیب غضروف ناشی از آرتریت توصیه می کند.

سس سیر فواید متعددی برای سلامتی دارد. جفرز می گوید: سیر بوی تند خود را از یک ترکیب آلی گوگردی به نام آلیسین می گیرد. این ترکیب همچنین سیر را به یک مکمل سالم برای رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

چه کسی می دانست که تقویت ایمنی می تواند به سادگی خوردن سس سیر باشد؟ بر اساس یک مطالعه که بر روی 41000 زن بین سنین 55 تا 69 سال انجام شد، خطر ابتلا به سرطان روده در کسانی که به طور معمول سیر، میوه و سبزیجات مصرف می کردند، 35 درصد کمتر بود.

تحقیقات نشان می دهد که سس سیر می تواند تأثیر مثبتی بر عروق و فشار خون شما داشته باشد.

سس

محققان معتقدند گلبول های قرمز، گوگرد موجود در سیر را به گاز سولفید هیدروژن تبدیل می کنند. که رگ های خونی ما را منبسط می کند و تنظیم فشار خون را آسان تر می کند.

با این حال، قبل از کنار گذاشتن داروهای فشار خون، با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید آیا افزودن سس سیر بیشتر به رژیم غذایی شما می تواند برای شما مفید باشد یا خیر.

خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدان های سس سیر می تواند با از بین بردن باکتری های مولد آکنه، پوست شما را شفاف کند.

یک مطالعه نشان می دهد مالیدن سیر خام روی جوش ها می تواند آنها را از بین ببرد.

اما توجه داشته باشید که سس سیر می تواند باعث ایجاد احساس سوزش در پوست شما شود.

قبل از استفاده از این روش، ابتدا با متخصص پوست خود مشورت کنید، به خصوص اگر از محصولات مراقبت از پوست دیگری استفاده می کنید.