پتو ژله ای نوزاد با الیاف طلا پیشکش ملکه لتیزیا شد

بنابراین بهتر است از پوشاندن پتو با یک پتو ژله ای نوزاد در شب یا هنگام چرت زدن نوزاد خودداری کنید تا اینکه او حداقل 18 ماهگی داشته باشد زیرا ممکن است در جوانی همچنان در آن گیر کند.

پس از 18 ماه، می توان از یک پتوی نازک و یک لابلای کوچک و خاص استفاده کرد و حتی ممکن است به بخش مهمی از روتین جابجایی تبدیل شود.

به خاطر داشته باشید که رختخواب نرم همچنان ممنوع است، حتی اگر قصد دارید کودک خود را به جای زیر پتو، بالای پتو قرار دهید، زیرا ممکن است همچنان که در خواب حرکت می کند یا در پتو گیر می کند، دور او پیچیده شود.

گوشه های تخت در شب. آیا با سیاست عدم پتو گیج شده اید زیرا نوزادان اغلب در پتو قنداق می شوند؟ نگران نباشید قنداق کردن نوزاد در شب اشکالی ندارد و در واقع، این تمرین به عنوان راهی برای آرام کردن کودک بداخلاق و ایجاد خواب خوب توصیه می شود.

یک پتوی قنداق بسته بندی شده یا یک کیسه خواب قنداقی را می توان از بدو تولد تا زمانی که کودک شما شروع به غلتیدن کند (در حدود 3 یا 4 ماهگی، اما گاهی زودتر) با خیال راحت استفاده کرد.

پتو دیگری را روی نوزاد قنداق شده نپوشانید، زیرا این ملافه شل می تواند صورت کودک شما را بپوشاند و خطر خفگی را افزایش دهد. خوابیدن نوزاد بدون پتو کاملاً اشکالی ندارد.

بنابراین اگر مال شما زیر 12 تا 18 ماه است، شما می توانید با پوشاندن یک کیسه خواب یا یک تخت خواب پتویی پوشیدنی، شیرینی خود را دنج نگه دارید.

این لباس‌های یک‌تکه دارای گیره‌ها، زیپ یا بند کشی در پایین هستند و برای پوشاندن بدن کوچولوی شما، اما نه سر او، ساخته شده‌اند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر خانه یا اتاق کودک شما بسیار گرم است، او ممکن است به این لایه اضافی نیاز نداشته باشد. دمای ایده آل برای خواب خوب بین ۶۸ تا ۷۲ درجه فارنهایت در تمام فصول سال است.