کارتریج لیزری hp 106a برق تولید می کند

کارتریج فیلتر قلب کارتریج لیزری hp 106a محسوب می شود. داخل محفظه قرار داده می شود و برای حذف آلاینده ذرات از آب استفاده می شود.

سیال از نازل ورودی محفظه وارد می شود و با کمک فشار، سیال وارد کارتریج ها می شود که آلاینده ذرات را از سیال جدا می کند.

روی سطح کارتریج فیلتر رسوب می کند و مایع شفاف از نازل خروجی عبور می کند. کارتریج های فیلتر به عنوان مواد مصرفی فیلتر، عناصر فیلتر و شمع فیلتر نیز شناخته می شوند.

دو دسته فیلتراسیون وجود دارد، یعنی فیلتراسیون سطحی و فیلتراسیون عمقی.

فیلترهای سطحی اجازه نمی دهند مواد جامد آلودگی از طریق محیط وارد شوند. آنها آنها را در خارج از رسانه فیلتر محدود می کنند.

کارتریج

فیلترهای عمقی تمام آلاینده‌ها، آلاینده‌ها و جامدات درون رسانه را به دام می‌اندازند. فیلترهای عمقی ذرات معلق را از طریق یک مسیر پر پیچ و خم حذف می‌کنند. مایع به صورت نژادی در عمق کارتریج حرکت می کند.

فیلتر عمق زمانی بهتر عمل می کند که ذرات ذرات دارای محدوده اندازه های خارجی باشند و فیلتر واقعاً دارای چگالی گرادیان باشد.

یک فیلتر سطحی زمانی بهتر عمل می کند که ذرات ذرات موجود در آب به یک اندازه باشند.

نمونه هایی از کارتریج های فیلتر سطحی عبارتند از: کارتریج فیلتر پلیسه دار، کارتریج فیلتر سلولزی.

نمونه هایی از کارتریج های فیلتر عمقی عبارتند از: کارتریج های سیم پیچ، سرامیکی و فیلتر زینتر شده.

Filtcare یکی از بهترین تولید کننده، صادرکننده و تامین کننده فیلتر کارتریج است. کارتریج های فیلتر ما دقیقاً برای استفاده در کاربردهای فیلتراسیون حیاتی در صنایع مختلف تولید می شوند.

با ترکیب تخصص فنی با تجربه و دانش عملی، ما طیف گسترده‌ای از کارتریج‌های فیلتر مانند کارتریج‌های فیلتر چسبانده شده، کارتریج‌های فیلتر زخمی، کارتریج‌های فیلتر پلیسه‌دار PP، کارتریج‌های فیلتر PTFE، کارتریج‌های فیلتر کربنی، کارتریج‌های فیلتر رزینی و فیلتر فولادی ضد زنگ را ارائه می‌کنیم.