کاشی و سرامیک استخری موجب قتل یک خانم در ایلام شد

اگر استخر شنای شما دارای کاشی و سرامیک استخری و در سطح پایین تری نسبت به ساختمان قرار دارد، می توانید به راحتی دیوارهای ویژه ای را از فضای عمودی مجاور استخر خود ایجاد کنید و دنیایی از ایده های کاشی استخر جدید را برای شما باز کنید.

می‌توانید از کاشی‌های استخری با رنگ‌های رنگین کمانی یا با ظاهر فلزی کمی که در رنگ‌های چشم‌نواز زیادی می‌درخشد، استفاده کنید. این را با چند گیاه بزرگ و چند مبلمان شیک کنار استخر ترکیب کنید تا حس مدیترانه ای ایجاد کنید.

بسته به اینکه دیوار رو به چه سمتی باشد، این طرح می تواند یک تله آفتاب عالی نیز ایجاد کند که فصل استفاده از استخر شما را طولانی تر می کند.

افزودن برخی ویژگی‌های نورپردازی دلسوز بر روی دیوار می‌تواند این مکان را به میزبانی عالی برای مهمانی‌ها با خانواده و دوستان یا یک مکان شام رمانتیک تبدیل کند.

کاشی

اگر در خانه‌ای به سبک دوره‌ای زندگی می‌کنید، یک استخر طراحی مدرن نامناسب به نظر می‌رسد. در عوض، یک ویژگی طراحی را از خانه خود انتخاب کنید و آن را در طراحی استخر خود بگنجانید.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که کاشی های استخری را انتخاب کنید که دارای طراحی آرت دکو، تودور یا نو هستند و از آن ها به عنوان مرزی برای خط آب روی استخر خود استفاده کنید.

یکی از جنبه های دشوار انتخاب کاشی های خط آب این است که چیزی را انتخاب کنید که بین زیبایی شناسی و عملکرد تعادل برقرار کند.

انتخاب چیزی بیش از حد شیک می تواند طراحی را زیبا یا قدیمی جلوه دهد. بهترین کاشی ها برای استفاده، کاشی های چینی هستند که اشاره ای ظریف به دوره طراحی دارند، که به ترکیب یک استخر مدرن با یک خانه قدیمی کمک می کند.

سعی کنید کاشی‌هایی را انتخاب کنید که مشخصات پایینی دارند، زیرا این کار باعث می‌شود که بقایای آن‌ها یا آثار آب تمیز شوند. کاشی های چینی بادوام، متراکم و مقاومت بالایی در برابر آب دارند.