از پارچه مبلی نخی برای جلوگیری از خونریزی بیمار استفاده می کنند

برای تمیز کردن مبل و پارچه مبلی نخی در صورت لکه های بسیار مقاوم، می توان در صورت داشتن لکه های عمیق و روکش شده از کمی فوم خشک یا شامپوی شفاف پارچه استفاده کرد.

مزیت این دو محصول این است که هیچ گاه اثری از خود باقی نمی گذارند. به آرامی مالش دهید، مطمئن شوید که کل مبل را تمیز کنید (برای جلوگیری از هاله). بشویید سپس بلافاصله خشک کنید.

اگر حتی شامپو هم بی اثر باشد، محلول لکه بر پارچه برای شما باقی می ماند. آن را با کمی آب مخلوط کنید و فقط روی لکه ها بمالید. با یک آبکشی بسیار سبک به پایان برسانید.

به چند جزئیات کوچک توجه کنید و قبل از شروع کار اصلی به آنها فکر کنید: اگر مبل شما دارای عناصر تزئینی است (قاب چوبی، دکمه های فلزی و غیره)، باید قبل از شروع نظافت از آنها محافظت کنید.

و یک قانون اساسی را فراموش نکنید: همیشه یک محصول تمیز کننده را روی قسمتی از مبل امتحان کنید که مشخص نیست برای جلوگیری از عوارض جانبی خاص: پولیش، قرص، خونریزی رنگ… در برابر این مشکلات، هیچ راه حلی وجود ندارد.

می دانیم که گاهی اوقات داروهای مادربزرگ و محصولات طبیعی می توانند متحدان بسیار خوبی برای تمیز کردن مبلمان ما و به خصوص مبل پارچه ای شما باشند! زمانی برای رفتن به فروشگاه برای خرید یک محصول پاک کننده ندارید.

نترسید، مطمئناً کمی سرکه سفید یا صابون مارسی و جوش شیرین در کمدهای خود دارید. اگر به خوبی استفاده شوند، گاهی اوقات می‌توانند لکه‌هایی را که هرگز فکر نمی‌کردید بتوانید پاک کنید، تمیز کنید:

برای لکه های چربی می توانید تالک یا جوش شیرین بپاشید، سپس جاروبرقی بکشید و در آخر با یک پارچه آب و کمی آب صابون یا با کمی صابون سیاه آغشته کنید.

  • آب با سرکه سفید در برابر لکه های ناشی از نوشیدنی، خاک یا غذا موثر است.
  • برای لکه قهوه یا چای، آن را با یک پارچه تمیز و سرکه سفید بمالید.
  • برای جذب مایع می توان از کمی نمک نیز استفاده کرد.

سایر محصولات بسیار موثر برای تمیز کردن مبل پارچه ای: آمونیاک. یک قاشق غذاخوری آمونیاک می تواند لکه های بدن را پاک کند، اما مراقب باشید، همیشه باید آن را به صورت رقیق در کمی آب و تهویه مناسب اتاق استفاده کنید.

پس از استفاده از محصول، ممکن است هاله روی پارچه باقی بماند. برای ناپدید شدن آنها، می توانید محصول لکه بر را روی تمام سطح بمالید، سپس با آب تمیز با یک دستمال مرطوب شستشو دهید.