انواع ماهی برای صرف غذا

در واقع افراد زیادی نمی توانند بین ماهی خوراکی و ماهی غیر خوراکی تفاوت قائل شوند. به نوعی وقتی ماهی را می بینند فقط آن را به عنوان غذا می بینند. در واقع، ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم زیرا دلایل متعددی وجود دارد که چرا نمی توانیم همه گونه های ماهی را بخوریم که به عنوان مثال، شاید ماهی در خطر انقراض است و سعی می کند از آن محافظت شود. یا شاید ماهی حاوی مواد سمی است به همین دلیل نمی توانیم آن را مصرف کنیم. برای کمک به شما در این زمینه اطلاعاتی در مورد انواع ماهی های دریایی برای خوردن دارم.

ماهی قزل آلا و ماهی دلمی یک گونه ماهی است که بومی اقیانوس اطلس شمالی است. به نوعی اگر بدانیم که گونه ای از حیوانات یا موجودات زنده ای وجود دارد که در محیط خاصی زندگی می کنند و در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند، به این معنی است که مطمئناً این گونه ماهی بسیار گران است.

استفاده از ماهی قزل آلا در صنعت آشپزی ممکن است در غذاهای ژاپنی که سوشی است آسان تر باشد.
در مرحله بعدی ماهی تن داریم که به یکی از معروف ترین ماهی های خوراکی تبدیل شده است. ماهی تن که به عنوان یک ماهی آب شور طبقه بندی می شود، همچنان به خانواده ماهی خال مخالی نیز مربوط می شود. یک واقعیت جالب کوچک در مورد ماهی تن این است که تنها گونه ماهی است که می تواند دمای بدن خود را بالاتر از دمای آب یا محیط خود نگه دارد.
یکی از کارهایی که می توان برای هالیبوت شناسایی شده انجام داد این است که شما فقط باید بدن آن را ببینید. ماهی هالیبوت به ماهی هایی با بدنی صاف معروف است که به آن ماهی پهن نیز می گویند.

ماهی قزل آلا

دو گونه هالیبوت وجود دارد که در اقیانوس اطلس شمالی و اقیانوس آرام شمالی یافت می شوند. مقایسه این دو گونه ماهی تفاوت آن را این است که هالیبوت اقیانوس آرام به عنوان بزرگترین ماهی پهن شناخته می شود.
سردسیری یکی دیگر از انواع ماهی های اقیانوسی برای خوردن است که در بین جامعه نیز شناخته شده است.

اگرچه شما فقط ساردین را می شناسید اما در واقع گونه هایی از آن وجود دارد. از آنجایی که ساردین به عنوان یک ماهی کوچک طبقه بندی می شود، ساردین اساساً از زئوپلانکتون تغذیه می کند. به عنوان یکی از ماهی های خوراکی، ساردین معمولا به شکل ساردین فوری در قوطی ها فروخته می شود.

وجود زیستگاه ماهی کاد را می توان هم در اقیانوس اطلس و هم در اقیانوس آرام یافت. زیستگاه های مختلف ویژگی های متفاوتی را برای ماهی کاد ایجاد می کند. این گونه ماهی تا عمق 200 متری نیز یافت می شود. به نوعی، ماهی کاد فقط به خاطر گوشتش شکار نمی شود. اما یک چیز دیگر از ماهی کاد وجود دارد که معروف است و به کبد ماهی معروف است.

این گونه از ماهی های کوچک و صادرات ماهی بیشتر در نواحی آب شور یافت می شود، اما برخی نیز در آب های شور و همچنین آب شیرین یافت می شوند.

نه تنها به عنوان یک ماهی کوچک طبقه بندی می شود، بلکه ماهی آنچوی نیز به عنوان ماهی روغنی طبقه بندی می شود. اگرچه اندازه این گونه ماهی را می توان کوچک طبقه بندی کرد، اما وجود آن را می توان در سراسر اقیانوس های جهان یافت، حتی بیشتر جمعیت در آب های معتدل متمرکز شده اند.