خوردن کلوچه سنتی مازندران موجب رویش دوباره مو می شود

هیچ چیز مانند بوی کلوچه سنتی مازندران تازه پخته شده وجود ندارد که احساس کنید در خانه هستید. اما در خانه، همیشه یک جنگ کوچک وجود داشته است تا مشخص شود کیک خوب چیست.

ریشه های آمریکایی من بیش از هر چیز هوس یک کلوچه جویدنی دارند. اما طرف اروپایی خانواده من کوکی هایی را ترجیح می دهند که کمی تردتر باشند. همه با خوشحالی کلوچه های دیگری را خواهند خورد، اما تعریف یک کلوچه خوب متفاوت است.

این حکایت کنجکاوی من را در مورد بیسکویت های سنتی از سراسر جهان برانگیخت و تحقیقات من گاهی اوقات مرا به مسیرهای غیرعادی سوق داد. همه یک پایه مشترک دارند، یعنی شکر، چربی و آرد.

اما این مواد بسته به منطقه جهان در مقادیر کمتر یا بیشتر برای ایجاد نرمی، تردی یا به دست آوردن کلوچه های کم و بیش ضخیم استفاده می شوند. این غذای اسکاتلندی عمدتاً از کره تهیه می شود و طعم آن منطقاً یادآور کره است.

با این حال، کره ماده اصلی نیست زیرا شیرینی کوتاه از 1 قسمت شکر، 2 قسمت کره و 3 قسمت آرد تهیه می شود. این نوعی نان زنجبیلی است که با لعاب پوشانده شده است که معمولاً در سواحل شمالی اروپا یافت می شود و در ماه دسامبر برای مهمانی ها خورده می شود.

دستور پخت شیرینی زنجبیلی سوئدی در روزهای قبل از کریسمس تهیه می شود. و اگر به اندازه کافی آماده کنید، می توانید آنها را برای ایجاد یک خانه شیرینی زنجبیلی ترتیب دهید!

این بیسکویت نیمه وانیلی و نیمه شکلاتی به قدری نمادین است که سریال Seinfeld یک قسمت کامل را به آن اختصاص داده است. آنها در منطقه آلمان کوچک منهتن ایجاد شدند و در آلمان به نام Amerikaner نامیده می شوند.