در هند از پارچه رومبلی مخمل برای درست کردن بنر تبلیغاتی استفاده می کنند

در حالی که امروزه برای فروشگاه های مبلمان و پارچه رومبلی مخمل داشتن یک وب سایت غیر معمول نیست، مقاله این کار را کمی متفاوت انجام می دهد. مقاله مبلمان خود را مستقیماً از آنها به شما تحویل می دهد.

آنها متوجه شده اند که چگونه می توانند تمام لایه های گران قیمت واسطه های تجارت مبلمان را که در نهایت هزینه مبلمان شما را بیشتر می کنند، حذف کنند.

با انجام این کار، آنها می‌توانند مبلمانی با کیفیت بالاتر با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به آنچه که معمولاً در یک خرده‌فروش مبلمان سنتی با آن مواجه می‌شوید، ارائه دهند.

طرح های تمیز و شیک آنها برای آنها اصیل است و نیازی نیست وقت خود را برای بازدید از نمایشگاه ها تلف کنید. این بدان معناست که هیچ فروشنده زورکی برای فرار از آنها وجود ندارد.

شما می توانید مبلمان زیبا را درست در راحتی خانه خود و با سرعت دلخواه خود خرید کنید. و اگر در مورد خرید آنلاین مبلمان بزرگ نگران هستید، آنها یک سیاست بازپرداخت کامل 30 روزه دارند.

جواب منفی! هزینه ارسال مقاله 49 دلار (یا 19 دلار برای محموله های کوچک) تا درب منزل شما، مهم نیست که سفارش شما چقدر است. آیا 10 تکه مبلمان می خواهید؟

شیرین. هنوز 49 دلار. همچنین برخی از گزینه‌های به‌طور شگفت‌انگیز راحت، و ممکن است گزینه‌های ارتقاء مقرون‌به‌صرفه را برای گزینه‌های تحویل در اتاق و مونتاژ در هنگام پرداخت اضافه کنم.

تحویل دادن مبلمان در داخل خانه به یک اتاق خاص 99 دلار است و اگر می خواهید آن را به داخل منتقل کنید و سپس مونتاژ کنید، این گزینه 169 دلار است. ما مسیر دوم را رفتیم و 100% ارزشش را داشت.

نمی توان انکار کرد که این کاناپه بزرگ است. با طول 99 اینچ، مبل عالی برای یک اتاق عالی، اتاق خانوادگی یا یک دیوار خالی واقعا طولانی در مورد ما است.

با وجود اینکه طولانی است، خطوط مدرن تمیز و تمیز آن را از ظاهر یا احساس حجیم جلوگیری می کند. در ابتدا که روی آن نشستم، فکر کردم که کمی در سمت محکم است.

اما فکر می‌کنم واکنش اولیه من به این دلیل بود که یک نام تجاری جدید بود. بعد از نشستن بر روی مقاله Sitka من اکنون برای چند هفته باید بگویم که تحت تأثیر قرار گرفته ام. این بسیار شگفت انگیز فوق العاده راحت است. من اغراق نمی کنم. نه حتی کمی.