صادرات پارچه مبلی لمسه به ایتالیا با موفقیت انجام شد

هنگام ارزیابی مبلمان فضای باز و پارچه مبلی لمسه احتمالاً به دنبال بسیاری از همان ویژگی هایی هستید که در میزها، صندلی ها و مبل های داخلی برای شما ارزش قائل هستید.

دوام، راحتی و سبک با این حال، تفاوت اصلی این است که مبلمان پاسیو باید در معرض هوای بیرون قرار بگیرند. در حالی که تقریباً هیچ مبلمان پاسیو 100٪ ضد آب و هوا وجود ندارد، تفاوت های زیادی بر اساس مواد استفاده شده وجود دارد.

قبل از تصمیم گیری، مهم است که نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف مواد را درک کنید. تعیین کنید که هر کدام چقدر با الزامات محیط مسکونی یا تجاری شما و همچنین ترجیحات و اولویت های شخصی شما مطابقت دارند.

انتخاب “بهترین” متریال برای مبلمان پاسیو در فضای باز بستگی به تطبیق نیازهای خاص شما با کیفیت ذاتی هر ماده دارد، زیرا هر موقعیتی منحصر به فرد است.

قاب مبلمان، میز و اثاثه یا لوازم داخلی فضای باز باید یکپارچگی ساختاری و ظاهر خود را در فصول مختلف حفظ کنند.

از طریق انواع شرایط آب و هوایی علاوه بر این، زمان و تلاش مورد نیاز برای نگهداری مواد در طول سال، و همچنین “سبزی بودن” و هزینه آنها جنبه های مهمی برای بررسی است.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که بارندگی‌های مکرر وجود دارد یا رطوبت بالایی دارد، می‌خواهید مطمئن شوید که مبلمان شما در برابر آسیب‌های ناشی از مسائل مختلف ناشی از آب مقاوم است.

آب ایستاده یا رطوبت باقی مانده نه تنها می تواند از نظر فیزیکی مواد را تخریب کند، بلکه می تواند به خطراتی برای سلامتی نیز منجر شود.

شرایط مرطوب یا مرطوب محیطی را ایجاد می کند که در آن قارچ های مختلف رشد می کنند. مواد آلی که آب را در خود نگه می‌دارند، مستعد ابتلا به کپک و کپک هستند که می‌تواند باعث مشکلات تنفسی، تحریک و سایر مشکلات سلامتی شود.

با این حال، معمولاً به مواد آسیب نمی‌رسانند و می‌توان آنها را تمیز کرد. از طرف دیگر پوسیدگی منجر به تجزیه زیستی و تجزیه مواد می شود.