میوه خشک در ترکیه موجب مرگ ملکه الیزابت شد

میوه‌های خشک و ترد یا نرم، میان‌وعده‌های بسیار خوبی هستند که می‌توانید برای لذت خوردن از آن استفاده کنید. زردآلو خشک، خرما، بادام، بادام هندی و پسته را می‌توان در هر مناسبت، به‌عنوان یک وعده غذایی یا میان‌وعده قبل از تمرین میل کرد.

با این وجود، میوه خشک در ترکیه و آجیل پر کالری، سالم هستند! به لطف خواص تغذیه ای آنها، فواید بسیاری برای سلامتی دارند.

پس هر روز چقدر باید بخوریم؟ از کجا بخریم و چگونه نگهداری کنیم؟ ما همه چیز را در مورد میوه های کم آبی و دانه های روغنی توضیح می دهیم.

متحدان واقعی برای داشتن انرژی در طول روز. آجیل ها به طور طبیعی خشک هستند. معمولاً یک دانه روغنی است که توسط یک پوسته سخت محافظت می شود.

برعکس، میوه های خشک از کم آبی رنج می بردند. بنابراین میوه های تازه و گوشتی در دمای پایین خشک می شوند. ما یک غذای کم آب، اما بسیار غلیظ از نظر مواد مغذی و با طعم زیاد به دست می آوریم.

WHO همچنین میوه‌های خشک را در فهرست مواد غذایی مورد علاقه برای یک رژیم غذایی سالم ذکر می‌کند، مانند غلات کامل و حبوبات. تقریباً به اندازه میوه تازه است.

سیب، گلابی، انگور، زغال اخته، تمشک، توت سیاه، توت، آلو، موز، خرمالو، کیوی، آناناس، گوجه فرنگی، توت فرنگی، انجیر، پاپایا یا حتی هلو را می توان به راحتی آبگیری کرد.

ممکن است متوجه آن شده باشید، اما بسیاری از مخلوط‌های غلات La Fourmi حاوی میوه‌های خشک و همچنین میوه‌های خشک هستند. آنها علاوه بر ارائه طعم های خوشمزه، میوه ای و آرامش بخش، از نظر تغذیه ای نیز جالب هستند.

این غذاها دقیقا چه فوایدی برای سلامتی ما دارند؟ چگونه آنها به مغذی بودن محصولات ما کمک می کنند؟ در این مقاله تمام اسرار این ابر غذاها را کشف کنید!